Rezygnacja z wdrożenia systemu MASTERSZEF przez firmę SZWAJCARKA

Drukuj

Szanowni Państwo –
w związku z brakiem zainteresowania ze strony zdecydowanej większości rodziców/opiekunów prawnych systemem MASTERSZEF i ilością rejestracji nie przekraczającą na dzień 22.12.2016 średnio 15% nasza firma zrezygnowała z pomysłu wdrożenia w placówce systemu MASTERSZEF.
Prosimy o niedokonywanie dalszych rejestracji i nie podejmowanie prób korzystania z systemu.
Obsługa żywienia (płatności, odwołania, rozliczenia, kontakt z ajentem) w roku szkolnym 2016/2017 nadal odbywać będzie się na dotychczas obowiązujących zasadach. W celu zapoznania się z ogłoszeniami o płatnościach i jadłospisami zapraszamy Państwa na stronę www.szwajcarka.net i do tablic ogłoszeniowych w placówce.
Informujemy jednocześnie, że od 5 stycznia żadne posiłki nieopłacone nie będą przygotowywane i wydawane uczniom. Przypominany, że jedyną obowiązującą formą zgłoszenia ucznia do żywienia jest dokonanie opłaty w terminie lub dostarczenie dokumentu potwierdzającego refundację. Nasza firma zaprzestaje również prowadzenia działań windykacyjnych i przypominania o konieczności dokonania opłaty za żywienie - prowadzona będzie jedynie imienna weryfikacja uczniów, a posiłki nieopłacone nie będą wydawane od dnia następnego po upłynięciu terminu wpłat.
Pozdrawiamy Państwa serdecznie!
SZWAJCARKA Marcin Sikorski