Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider
Nasza szkoła z lotu ptaka
Podczas lekcji

Aktualności

Spotkanie z wioślarką Agnieszką Kobus

13.12.2016 r. naszą szkołę odwiedziła Pani Agnieszka Kobus - brązowa medalistka mistrzostw olimpijskich RIO 2016 w czwórce podwójnej kobiet w wioślarstwie.
Podczas spotkania uczniowie klas drugich dowiedzieli się m.in. jaka jest różnica między wioślarstwem, a kajakarstwem. Dużą atrakcją było sprawdzenie wagi medalu olimpijskiego. Dzieci zadawały Pani pytania, dotyczące uprawianej przez nią dyscypliny. Uczniowie z jednej klas wręczyli naszej medalistce rysunki. Wszyscy uczniowie otrzymali autografy z dedykacją. Na koniec spotkania Pani Agnieszka Kobus zrobiła sobie i uczniom pamiątkowe selfie.

Zdjęcia: K.Dzwonowska

Tydzień Kultury Osobistej

W TYGODNIU KULTURY OSOBISTEJ udział wzięło 25 klas: 23 klasy prowadziły kartę obserwacji, 17 klas wykonało plakat.
Dziękujemy wszystkim wychowawcom, którzy wzięli udział w tygodniu Kultury Osobistej.
Po podliczeniu wszystkich kart obserwacji Miano "Klasy z Kulturą" na poziomie klas I-III i tym samym pierwsze miejsce otrzymała klasa 2i, która zdobyła 737 punktów, na poziomie klas IV-VI pierwsze miejsce zajęła klasa 6g -1021 punktów.
Gratulujemy! Nagrodą dla klasy 2i i 6g będą bilety do kina ufundowane przez radę rodziców.
Koordynatorzy Edukacji Kulturalnej
Anna Górecka-Pindor
Ewa Bonikowska
Zdjęcie wykonanych plakatów przez klasy promujących kulturalne zachowanie.

Światowy Dzień Pluszowego Misia z pierwszakami

Dnia 25.11.2016 r w naszej szkole obchodzono Światowy Dzień Pluszowego Misia. W tym dniu uczniowie klas I przynieśli swoje ukochane misie. Dzieci obejrzały prezentacje multimedialną „Historia Pluszowego Misia”, oraz uczestniczyły wraz ze swoimi misiami w opowieści ruchowej „Wyprawa małego misia”. Przy misiowej muzyce dzieci tańczyły, śpiewały, a po skończonej zabawie degustowały ciasteczka z miodem. W swoich salach wykonały odznakę Pluszowego Misia.

Zdjęcia: wychowawcy klas I

Wycieczka 2i do hotelu Grand Mercury

W poniedziałek 5 grudnia klasa 2 i wybrała się na wycieczkę do hotelu Grand Mercury. Budynek znajduje się w centrum Warszawy. Na początku uczestniczyliśmy w pogadance, która odbywała się w sali konferencyjnej. Tam dowiedzieliśmy się kto pracuje w hotelu, do czego służy sala konferencyjna, recepcja. Następnie udaliśmy się na spacer po hotelu, w którym zwiedzaliśmy siłownię, pokój piłkarski, większą salę konferencyjną, kuchnię, recepcję, restaurację. Największą atrakcją był pokój piłkarski, siłownia oraz sala konferencyjna znajdująca się na dziesiątym piętrze z widokiem na panoramę stolicy. Uczniowie po zakończonym zwiedzaniu ubierali choinkę dekoracjami, które wykonali własnoręcznie.
Wycieczka bardzo nam się podobała, dzieci do szkoły wróciły bardzo zadowolone.

Zdjęcia: A.Bała

„Dzień Zdrowego Żywienia”

W wtorek 29 listopada 2016 roku obchodziliśmy w naszej szkole już kolejny raz „Dzień Zdrowego Żywienia” promujący prawidłowe odżywianie. Wszyscy w tym dniu byli ubrani w losowo wybrany kolor owocu lub warzywa. Wychowawcy prowadzili pogadanki na temat zdrowego jedzenia. Uczniowie klas trzecich przygotowali owocowo-warzywne dekoracje, którymi udekorowano drugie piętro. W tym dniu częstowani byliśmy soczystymi jabłkami i gruszkami serwowanymi przez szkolnych wolontariuszy. Dzieci z klas młodszych z wielkim apetytem jadły przygotowane przez siebie na zajęciach z wychowawcą zdrowe drugie śniadanie - kanapki, sałatki, naturalne soczki. Każdy miał okazję zaprezentować swój talent, biorąc udział w wybranych przez siebie konkursach. Ogromnym powodzeniem cieszył się quiz zorganizowany na drugim piętrze przy sali przyrodniczej.
Dzień związany ze zdrowym żywienie stał się już tradycją w naszej szkole…

Zdjęcia: A.Małek, K.Gajewska-Bereza

Galeria - link

Kiermasz świąteczny, 2016 r.

Uczniowie i nauczyciele świetlicy serdecznie zapraszają na coroczny Kiermasz bożonarodzeniowy, który uroczyście rozpoczynamy 5 grudnia 2016 roku o godzinie 12.00.
Zapraszamy do udziału w kiermaszu i zakupu ręcznie wykonanych i niepowtarzalnych ozdób świątecznych.
Zebrane środki pragniemy przeznaczyć na potrzeby świetlicy oraz udział w akcji ,,Paczka dla Bohatera”, w której można również wziąć udział poprzez wrzucanie środków czystości, słodyczy, artykułów o długiej dacie ważności itp. do specjalnie przygotowanego pojemnika.
Czekamy na Was już 5 grudnia!
Zapraszamy!

Zdjęcia: M.Bobin

Życzliwy i kulturalny uczeń - apel dla klas I-III

22.11.2016 r., w ramach obchodów Światowego Dnia Życzliwości, odbył się apel, podczas którego uczniowie przypomnieli sobie jak ważne jest być dla innych miłym, sympatycznym, kulturalnym, że warto mieć przyjaciół. Uczniowie obejrzeli film "Przyjaciele z Kieszonkowa - Dobre wychowanie".
Samorząd Uczniowski przygotował znaczki dla najbardziej życzliwego i kulturalnego ucznia, które zostały wręczone podczas apelu. W tle przewijała się prezentacja z rymowankami o kulturalnym zachowaniu i pracami wykonanymi przez uczniów w edytorze grafiki na temat dobrego zachowania.

Tytuł "Życzliwego i kulturalnego ucznia" zdobyli:

• Sara Przygódzka-Bloch kl.1a
  • Natalia Stasiak kl.3g

Gratulujemy!

Zdjęcia: A.Masłocha, K.Dzwonowska

Wyprzedaż Garażowa, 2016 r.

W sobotę, 19 listopada 2016r., odbyła się w Szkole Podstawowej nr 321 kolejna - III edycja akcji Wyprzedaży Garażowej zorganizowanej przez Radę Rodziców SP 321 przy współpracy Bemowskiego Centrum Kultury.
Z roku na rok akcja cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Rodzice, uczniowie, a także osoby z zewnątrz, sprzedawali i kupowali różne towary: biżuterię, książki, zabawki, gry planszowe, breloczki, bombki, ubrania i wiele, wiele innych przedmiotów.
W kawiarence można było zjeść pyszne ciasta, ciasteczka, babeczki czy pierogi. W ramach akcji Śniadanie daje moc, której celem jest uświadomienie, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia, nauczycielki z SP nr 321 przygotowały kolorowe tortille i koreczki. Dochód z kawiarenki zostanie przekazany na cel wybrany przez Radę Rodziców.

Zdjęcia: K.Dzwonowska, B.Mielczarek

Wyprzedaż Garażowa: 2015, 2014

"Wiem, co jem" - warsztaty dla rodziców

Urząd m.st. Warszawy zaprasza rodziców na warsztaty "Wiem, co jem", które odbędą się 29 listopada 2016 r. (wtorek) w godz. 17.30-19.30, ul. Senatorska 27, sala konferencyjna (I piętro) - więcej informacji

Wycieczka 3d na lotnisko

W listopadzie klasa 3d udała się na wycieczkę na lotnisko Chopina. Na początku uczestniczyliśmy w pogadance, która odbywała się w biurowcu PLL LOT. Tam udaliśmy się w podróż na Hawaje. Dowiedzieliśmy się, jak zapakować się do drogi, co można a czego nie można zabrać ze sobą. Gdy już się spakowaliśmy otrzymaliśmy kaski i kamizelki i poszliśmy oglądać bazę techniczną, w której odbywa się przegląd samolotów. Bardzo nam się spodobało przechodzenie przez bramkę – oczywiście w celach bezpieczeństwa. Następnie busem zostaliśmy podwiezieni na terminal lotniska. Widzieliśmy tablicę lotów, nadawanie bagażu, odprawę celną. Nie mogliśmy się nadziwić ile ludzi podróżuje samolotem. Najbardziej nas poruszyła wystawy różnych zarekwirowanych przedmiotów wykonanych ze zwierząt – dywan z niedźwiedzia polarnego, portfel i buty ze skóry pytona, szczeka rekina, koralowce, gąbki. Teraz wiemy, że nie wolno do Polski przewozić tego rodzaju rzeczy. Ostatnim punktem naszej wycieczki był taras widokowy, na którym podziwialiśmy lądujące i startujące samoloty.
Wycieczka bardzo nam się podobała. Brakowało nam jednego – polecieć samolotem!